کسری خدمت دانشگاه امام حسین

کسری خدمت دانشگاه امام حسین

کسری خدمت دانشگاه امام حسین یکی از راه‌هایی است که میتوان با استفاده از آن یکی از مدل های کسری خدمت سربازی را دریافت کرد و مدت کمتری خدمت کرد. چند روش برای استفاده از این کسری خدمت وجود دارد که البته حتما باید دارای شرایط استفاده از آن بود.

در این مقاله به بررسی راه های استفاده از کسری خدمت دانشگاه امام حسین و روش های دریافت پروژه کسری خدمت میپردازیم همچنین در رابطه با مدارک مورد نیاز و میزان کسری خدمتی که میتوان در طول دوران سربازی از آن بهره مند شد صحبت میکنیم.

برای دریافت پروژه ی کسری خدمت همین الان تماس بگیرید ۰۲۱۶۶۰۳۷۰۴۶

شرایط و مراحل اداری پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

یکی از روش های دریافت کسری خدمت سربازی استفاده از پروژه های کسری خدمت است و همانطور که میدانید پروژه های کسری خدمت حتما توسط یکی از ارگان های نظامی کشور ارائه میشود و  باید قابلیت اجرایی در نیروهای مسلح داشته باشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یکی از ارگان های نظامی کشور بطور گسترده ای دارای سازمان های زیر مجموعه است که در فعالیت های علمی و تحقیقاتی فعالیت دارد و در این راستا از سربازان نخبه جهت پیشبرد اهداف نظامی و سازمانی استفاده میکند.

یکی از این سازمان ها که جزئی از بدنه سپاه است دانشگاه افسری امام حسین میباشد می‌باشد که دارای رشته های دانشگاهی متنوعی است و علاقه‌مندان برای تحصیل در این دانشگاه میتوانند تقاضا دهند.

به دلیل محیط دانشگاهی و علمی قطعا فضای تحقیقاتی و آموزشی در دانشگاه امام حسین در شرایط عالی قرار دارد و پروژه های در دست اقدام که در صورت امکان با استفاده از کمک جوانان همین آب و خاک به اجرا برسد حتما در دست وجود دارد.

پس بر اساس شرایطی که در ادامه توضیح خواهیم داد مشمولین مستعد میتوانند بطور اختصاصی در این سازمان فعالیت داشته باشند و با انجام پروژه در دانشگاه امام حسین از مزایای کسری خدمت سربازی و انجام ادامه خدمت در این یگان خدمتی خوب استفاده کنند.

برای اطلاع از انواع امریه ها و نحوه گرفتن امریه سربازی به صفحه امریه سربازی مراجعه کنید.

شرایط پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

دانشگاه افسری امام حسین

اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از دین های مصوب در قانون اساسی

عدم سو پیشینه یا سابقه کیفری

عدم عضویت در نهاد ها و گروهک های ضد انقلاب

نداشتن غیبت سربازی

داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا بالاتر

توجه ❗❗

دانشجویان کارشناسی ارشد در صورت تصویب پروپوزال پایان نامه دانشگاهی امکان اقدام دارند.

اکثر پروژه های موجود مربوط به فارغ التحصیلان فنی مهندسی است.

دیگر رشته های دانشگاهی هم با تعداد کمتر نسبت به مهندسی ها میتوانند پروژه دریافت کنند.

مراحل اداری پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

حضور دانشگاه امام حسین و ثبت درخواست انجام پروژه

حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک مورد نیاز

حضور در جلسه موضوعات پیشنهادی و انتخاب موضوع

انجام پروژه و حضور در جلسات دفاع در صورت اعلام دانشگاه

دفاع نهایی از پروژه و نحوه اجرا

دریافت نامه کسری خدمت به مدت تعیین شده و ارائه به سازمان وظیفه عمومی

تذکر ❗❗

میتوان حداکثر از دو پروژه کسری خدمت در یک سازمان مشابه استفاده کرد.

تا زمانی که پروژه اول به اتمام نرسیده باشد پروژه دیگری قابل دریافت نیست.

در صورت کمبود زمان برای دریافت پروژه دوم میتوان در حین خدمت و در صورت تقسیم در دانشگاه امام حسین پروزه دوم را دریافت کرد.

عدم اتمام پروژه تا زمان اعزام به خدمت سربازی یا عدم حضور بموقع در جلسات دفاع به منزله انصراف تلقی میشود و هیچ مزیتی برای مشمول در نظر گرفته نخواهد شد.

روش دوم استفاده از کسری خدمت دانشگاه امام حسین

علاوه بر استفاده از کسری پروژه میتوان با استفاده از سابقه بسیج فعال بعنوان بسیجی فعال ، عضو گردان و شورا یا فرمانده پایگاه از کسری خدمت استفاده کرد که در واقع همان کسری بسیج است. مشمولینی که در دوره مقدماتی و تکمیلی شرکت کرده باشند نیاز به گذراندن آموزشی ندارند.

مزیت گذراندن دوره تکمیلی برای افرادی که میخواهند از کسری خدمت دانشگاه امام حسین با استفاده از انجام پروژه استفاده کنند نیز امکان پذیر است.

طرح کسر از خدمت دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین بعنوان یکی از مراکز علمی دانشگاهی نیروهای مسلح که به تربیت افسران سپاه میپردازد جهت تشویق مشمولین خدمت سربازی برای رجوع به خدمت و البته خدمت در محیطی علمی و دانشگاهی همچنین استفاده از کسری خدمت سربازی این طرح را راه اندازی کرده است.

مزایای طرح کسری خدمت دانشگاه امام حسین

استفاده از کسری خدمت بین ۲ تا ۲۲ ماه

امکان استفاده از ۲ پروژه کسری خدمت

امکان تعیین یگان خدمتی بعد از تایید نهایی پروژه

امکان دور کاری برای انجام پروژه دوم در حین خدمت سربازی

تقسیم در سپاه و استفاده از مزیت های دوره مقدماتی و تکمیلی

امکان استفاده از کسری پروژه بدون سابقه بسیج

امکان استفاده از کسری بسیج و کسری پروژه بطور همزمان

امکان استفاده از کسری تاهل یا ایثارگری بطور همزمان با کسری بسیج و پروژه

صدور کارت پایان خدمت حتی با دریافت حداکثر کسری خدمت

توجه کن ❗❗

حتی اگر مشمولی بتواند با انجام ۲ پروژه حداکثر کسری را دریافت کند بازهم باید دوره ۲ ماهه آموزشی گذرانده شود مگر اینکه مشمول جز این کسری دارای شرایط کسری خدمت دیگری هم باشد.

مهم ترین نکات در رابطه با پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

در صورتی که تصمیم دارید از طریق دانشگاه امام حسین پروژه کسری خدمت دریافت کنید حتما به نکات زیر توجه داشته باشید.

نکته اول

پروژه های کسری خدمت برای هر ارگانی که انجام شود در مرحله اول باید در همان سازمان یا سازمان مادر قابل اجرا باشد.برای مثال اگر شخصی از دانشگاه امام حسین پروژه دریافت میکند این پروژه به نوعی تعریف میشود که در همان دانشگاه مورد بهره برداری باشد.

یا در یکی از سازمان های مستقل سپاه مانند دانشگاه بقیه الله ، سازمان اطلاعات سپاه ، قرارگاه خاتم یا یگان های زمینی و دریایی سپاه بکار بیاید.پس اجرایی شدن پروژه و مفید بودن آن و البته کاهش هزینه های جاری و حذف نیاز به خارج از کشور از مهم ترین نکات یک پروژه است.

زمانی که این ویژگی ها در پروژه باشد سپاه بعنوان پاداش به مشمول کسری خدمت میدهد و این کسری میتواند در حدی زیاد باشد که مشمول با گذراندن دوره آموزشی خدمتش تمام میشود و از یگان تسویه میکند.

نکته دوم

هزینه های انجام پروژه بصورت فردی یا گروهی بر عهده خود مشمول است و دانشگاه امام حسین هیچگونه تعهدی مبنی بر تامین هزینه های پیشبرد پروژه ندارد مگر اینکه به دلیل حساسیت یا ویژگی های پروژه قسمتی از هزینه ها تامین شود.

نکته سوم

در صورت اتمام بموقع پروژه هزینه های انجام شده توسط مشمول به وی مرجوع نمیشود و پروژه ملقی محسوب میگردد.

نکته چهارم

میزان کسری در نظر گرفته شده برای هر پروژه بر عهده تیم داوری است و بطور دقیق این کسری قابل پیش بینی نمیباشد.میزان کسری به پروژه و اهمیت آن بستگی دارد و ممکن است شخصی با انجام تنها یک پروژه نسبت به کسی که برای دو پروژه زمان گذاشته است کسری بیشتری دریافت کند.

نکته پنجم

پروژه ها حتما در قابل عنوان پروژه و پروپوزال باید تصویب شود و سپس روند انجام و رسیدن به گام اجرایی انجام شود.

نکته ششم

در صورتی که پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری قابلیت اجرا در این سازمان نظامی را داشته باشد قبال ارائه است و جز کسری خدمت دانشگاه امام حسن محسوب میشود.

نکته هفتم

پروژه های انجام شده در مالکیت دانشگاه امام حسین خواهد بود و جنبه امنیتی و نظامی دارد و در صورت درز اطلاعات به بیرون یا قرار دادن اطلاعات در اختیار معاندین جمهوری اسلامی مشمول حتما تحت پیگرد قانونی قرار میگیرد.

تذکر مهم ❗❗

نمیتوان از ۲ ارگان نظامی بطور همزمان پروژه کسری خدمت دریافت کرد.

افرادی که از پروژه های کسری خدمت سپاه استفاده میکنند حتی در تنها در صورت گذراندن دوره آموزشی سربازی در سپاه بعنوان سرباز سپاه محسوب میشوند پس اگر در آینده قصد مهاجرت تحصیلی یا شغلی به بعضی از کشورها را داشته باشند دچار مشکل خواهند شد.

بنظر شما آمریکا یا کانادا از کجا متوجه این موضوع میشوند؟

حتما نظراتتونو برای ما کامنت کنید یا برای دریافت جواب این سوال همین الان با سرباز مشاور تماس بگیرید.

چگونه میتوان برای پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین اقدام کرد؟

برای دریافت پروژه کسری دانشگاه امام حسین میتوان از دو روش استفاده کرد که هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و شما بعنوان متقاضی دریافت پروژه میتوانید از این دو روش در تمام ارگان های نظامی استفاده کنید.

استفاده از گزینه معرف به دانشگاه امام حسین

میتوان کسری خدمت دانشگاه امام حسین را با استفاده از معرفی شدن به این دانشگاه توسط شخصی نظامی یا حتی اساتید دانشگاه محل تحصیل خودتان دریافت کنید.معمولا اساتید برجسته در دانشگاه های خوب کشور به دلیل فعالیت های اجرایی در سازمان های نظامی و دولتی قابلیت معرفی دانشجویان را دارند.

با این روش به سادگی صلاحیت شما احراز میشود حتی با توجه به شناختی که اساتدتان از شما دارد میتواند موضوعی منطبق بر توانایی های علمی شما برایتان تهیه کنید.حتما از اساتید و نظامی هایی که میشناسید این موضوع را پیگیر شید.

مراجعه حضوری به دانشگاه امام حسین

اشخاصی که معرف لازم برای جلو افتادن در مراحل اول دریافت پروژه را ندارند اصلا نگران نباشند. میتوان بصورت خود معرف به واحد آموزش دانشگاه امام حسین و قسمت های زیر مجموعه مراجعه کرد و با مسول مربوطه در مورد پروژه های موجود و توانایی ها و سوابق کاری و علمی گپ زد.

با وجود اینکه محیط نظامی و حساس است اما با آغوش باز از شما پذیرایی خواهد شد و حتی اگر دانشجوی دانشگاه مطرحی نباشید بازهم امکان دریافت پروژه کسری خدمت خواهید داشت.پس بدون استرس و نگرانی بصورت حضوری به دانشگاه افسری امام حسین سپاه واقع در حکیمیه تهران مراجعه کنید.

نکته ❗❗

عزیزانی که قصد دریافت اطلاعات مربوط به پروژه جایگزین خدمت سربازی نخبگان را دارند اینجا کلیک کنند.

رشته های دانشگاهی پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

دانشگاه امام حسین

بعضی از درخواست کنندگان به اشتباه تصور میکنند باید رشته ای مطابق با رشته های تحصیلی دانشگاه امام حسین داشته باشند تا بتوانند از کسری خدمت دانشگاه امام حسین استفاده کنند در حالی که اصلا اینطور نیست و این موضوع هیچ ربطی به پروژه کسری خدمت ندارد.

پروژه های فنی مهندسی بیشترین قابلیت اجرایی در سطح کلان و صنعتی کشور را دارند به همین دلیل هم افرادی که در رشته های مهندسی تحصیل کرده اند از شانس بالاتری برای دریافت پروژه برخوردار خواهند بود.

از جمله رشته های مهندسی دارای پروژه کسری خدمت

  • مهندسی برق
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی عمران
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی متالوژی

توجه ❗❗

این رشته ها دارای گرایش های تخصصی زیادی در مقاطع ارشد و دکتری است که هر کدام به نحوی قابلیت دریافت پروژه دارند.

دیگر رشته هایی که میتوان با آن پروژه گرفت

  • مدیریت
  • حسابداری
  • رشته های علوم پایه مانند شیمی

نکته ❗❗

حتی در رشته های علوم انسانی هم قابلیت دریافت پروژه وجود دارد چون پروژه هایی با عنوان ترجمه هستند که با انجام آن هر چند کم اما میشه کسری خدمت دریافت کرد.خلاصه ۲ ماه کسری هم ۲ ماهه و از هیچی بهتره بعلاوه اینکه دیگر مزایا را بهمراه دارد.

مدارک لازم برای گرفتن پروژه کسری خدمت دانشگاه امام حسین

حالا که متوجه شدید شرایط کسری خدمت دانشگاه امام حسین چیه و چه شراطی برای گرفتن پروژه کسری خدمت وجود داره باید مدارک مورد نیاز هم آماده کنید تا بدون مشکل و در سریع ترین زمان پروژه دریافت شه و بدون اتلاف وقت کار را شروع کنید.

مدارک کامل شناسایی

اشتغال به تحصیل (مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری)

اطلاعات مربوط به پایان نامه

آخرین مدرک تحصیلی

گواهینامه های مهارتی از سازمان های مختلف

گواهینامه های مهارتی خارج از کشور

گواهی عدم سو پیشینه

برگه اعزام بدون غیبت (برگه سبز )

معرفی نامه در صورت داشتن معرف

اطلاعات محل سکونت

تذکر مهم ❗❗

در هر مرحله ای از انجام پروژه که خلاف واقعیت طبق مدارک ارائه شده ثابت شود پروژه ملقی تلقی میشود و با فرد خاطی طبق قانون مجازات اسلامی در دادسرای نظامی برخورد خواهد شد.

خلاصه مطالب

سپاه از ارگان های مختلفی تشکیل شده است که همگی دارای امکان پذیرش سرباز وظیفه هستند و بعضی از این ارگان قابلیت معرفی پروژه های علمی و تحقیقاتی به علاقه مندان را دارند.در این بین دانشگاه افسری امام حسین یکی از این ارگان ها است که هم میتواند جذب سرباز کند و هم پروژه کسری خدمت معرفی کند.

کسری خدمت دانشگاه امام حسین به دو صورت از طریق انجام پروژه و کسری بسیج امکان پذیر است و مشمولین خدمت سربازی در صورت حائز شرایط بودن امکان استفاده از این دو امکان را دارند تا مدت خدمت سربازی آن ها کمتر شود.

سرباز مشاور تنها مجموعه تخصصی مشاوره سربازی با مجوز نشر بر خط از وزارت ارشاد است همچنین دارای اینماد ستاره دار میباشد.برای مشاوره در زمینه کسری خدمت پروژه همین الان با ما تماس بگیرید.

بنر مشاوره سربازی تماس

یک پاسخ

  1. سلام خسته نباشید بنده باسابقه ۲۹ماه ۷روز جبهه دارم ولی کارت ایثارگر من فقط ۵ماه ۷روز بسیجی دارم ثبت شده من ازشما تقاضامندیم کمک کنید این سابقه جبهه من همه اش یه کارت بشه بنددر گردانی جنداله بانه بودم یه گردان عملیاتی بودم بنده به عملیات هم شرکت کردم نصریک موج گرفتگی دارم ترکیبش خوردم ولی پرونده ندارم وضعیت مالی بدی دارم شرمنده خانواده شدم مستاجر هستم بیکار بنده درسال ۱۳۶۳بسیج بودم از سال ۱۳۶۴/۲/۳۰ ۰تاسال ۱۳۶۶/۲/۳۰خدمت سرباز داوطلبان درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان بانه منطقه جنگی خدمت کردم بنده ازمسولین تقاضا رسیدگی دارم بخصوصی مسولین دلسوزی انقلابی رسیدگی کنید مستاجر هستم بیکار وضعیت مالی بدی دارم شرمنده خانواده شدم ازمسولین دلسوز انقلابی میخواهم رسیدگی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سرباز مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید