استخدام وزارت اطلاعات

استخدام وزارت اطلاعات

استخدام در وزارت اطلاعات یکی از پر تکرار ترین سوالاتی است که مخاطبین مجموعه سرباز مشاور میپرسند.برای ورود به وزارت اطلاعات قطعا باید مراحل مشخصی را طی کرد و طبق قوانین و شرایطی پیش رفت.همچنین داشتن یک سری ویژگی ها توسط متقاضی الزامی است.

در این مطلب اطلاعات جامع و کاملی درباره شرایط استخدام در وزارت اطلاعات و نحوه ثبت نام آن به شما عزیزان خواهیم داد همچنین در مورد حقوق و مزایا و رشته هایی که در وزارت اطلاعات وجود دارد صحبت میکنیم.تا انتها با سرباز مشاور همراه شو و از این اطلاعات ناب برای شاغل شدن استفاده کن.

شرایط استخدام در وزارت اطلاعات چیست؟

برای ورود به وزارت اطلاعات حتما باید دارای شرایط مشخصی بود که هر ساله وزارت اطلاعات جهت تکمیل کادر اداری و عملیاتی خود منتشر میکند.قسمتی از این شرایط عمومی است یعنی حتی برای درخواست باید این شرایط را داشت و قسمتی دیگر جز شرایط اختصاصی است که معمولا در میان مسیر استخدام احراز میشود.

شرایط عمومی استخدام در وزارت اطلاعات

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

عدم عضویت در گروهک های معاند با جمهوری اسلامی

عدم داشتن سو پیشینه

اعتقاد به ولی فقیه و رهبری

اعتقاد به یکی از دین های مصوب در قانون اساسی

شرایط اختصاصی استخدام در وزارت اطلاعات

داشتن توانایی جسمی و ذهنی لازم

نداشتن همسر خارجی یا همسر دو تابعیتی

حداقل سن استخدام ۱۸ سال و حداکثر ۴۰ سال میباشد.

تعهد خدمتی در وزارت اطلاعات حداقل ۱۰ سال است.

توجه ❗❗

حتما باید تمامی شرایط گفته شده در داوطلب استخدام وزارت اطلاعات احراز شود در غیر اینصورت بدون هیچ تعارفی متقاضی رد خواهد شد.در نظر داشته باشید حتما مصاحبه حضوری و تحقیقات میدانی لازم و مصاحبه عقیدتی از داوطلب برگزار میشود.

مقالات مرتبط : شرایط و مدارک مورد نیاز و زمان برگزاری استخدامی نیروی هوایی ارتش

قوانین مربوط به حقوق و مزایای استخدامی در وزارت اطلاعات

حقوق و مزایای استخدامی در وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات بعنوان یکی از ارگان های دولتی و امنیتی محسوب میشود در نتیجه کارکنان این وزارت خانه بر اساس حقوق پایه مصوب در دولت دریافتی خواهند داشت بعلاوه اینکه از مزایای مختلفی همچون وام های درون سازمانی و خانه سازمانی برخوردار میشوند.

بر اساس رتبه شغلی و سابقه حقوق در وزارت اطلاعات مشخص میشود همچنین تمامی کارمندان در انتهای سال از سنوات کاری و عیدی که مازاد بر حقوق است بهره مند خواهند شد.

توجه ❗❗

در این وزارت خانه به دلیل وجود شغل های ماموریتی که اغلب خطرناک است به افراد حاضر در ماموریت بابت ماموریت های داخلی و خارج از کشور حق ماموریت پرداخت میشود.

افرادی که از طریق رابط و معرف وارد وزارت اطلاعات میشوند بین ۶ ماه تا ۲ سال بصورت آزمایشی مشغول خواهند شد اما در مدت زمان اشتغال آزمایشی هم مانند دیگر کارکنان حقوق دریافت خواهند کرد.

مزایای استخدامی در وزارت اطلاعات

افرادی که از طریق کنکور وارد دانشگاه امام باقر میشود از همان زمان دانشجویی شامل سنوات خدمتی میشوند.

هزینه اسکان و نگهداری و غذا برای دانشجویان بر عهده دانشگاه است.

تحصیل در دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی بصورت شبانه روزی میباشد.

دانشجویان در مدت تحصیل از کمک هزینه تحصیل برخوردار میشوند.

در صورت اتمام تعهدات خدمتی دانشجویان پسر از خدمت سربازی معاف خواهند بود.

با تحصیل و استخدام در وزارت اطلاعات یادگیری یکی از زبان های خارجی الزامی خواهد بود.

حقوق کارکنان وزارت اطلاعات و مزایای خدمتی معمولا بهتر از دیگر ارگان های دولتی میباشد.

با حسن انجام به کار و انجام تعهدات میتوان بصورت قطعی در وزارت اطلاعات استخدام شد.

علاقه مندان به دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی توجه کنند!

در دوران تحصیل به دانشجویان حقوقی پرداخت نمیشود. خیلی از داوطلبان کنکور با توجه به اینکه دانشگاه امام باقر جز دانشگاه های شرایط خاص است تصور میکنند در دوران دانشجویی مانند دانشگاه فرهنگیان یا ارتش به دانشجو حقوق داده میشود که اصلا اینطور نیست!

نکات مهم در مورد استخدام وزارت اطلاعات

در صورتی که فردی قبل از اتمام تعهد خدمت قصد انصراف از اشتغال در وزارت اطلاعات را داشته باشد ملزم به پرداخت خسارت به این وزارت خانه میباشد.

کارکنان وزارت اطلاعات در طول دوران خدمت و تا ۲ سال بعد از بازنشستگی برای خروج از کشور ملزم به ارائه گواهی تایید از سوی این وزارت خانه میباشند.

کارکنان وزارت اطلاعات حق ازدواج با افراد خارجی یا حتی شخصی که به تابعیت ایران درآمده است را ندارند.

زمان بندی استخدام وزارت اطلاعات

از دو طریق میشه وارد وزارت اطلاعات شد

معرفی از طریق شخص معتبر

منظور شخصی است که خود در وزارت اطلاعات مشغول باشد یا بعنوان شخصی که در یکی از نهادهای امنیتی پستی دارد بتواند شخص دیگری را به این وزارت خانه حساس معرفی کند پس فراخوان استخدامی در وزارت اطلاعات مانند دیگر ارگان ها به همین سادگی ها هم نیست.

تحصیل در دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی

راه دیگر ورود به وزارت اطلاعات از طریق شرکت در کنکور سراسری است. در زمان انتخاب رشته میتوان دانشگاه امام باقر را به عنوان یکی از دانشگاه های دارای شرایط خاص در اولویت انتخابی قرار داد تا دعوت به مصاحبه انجام شود.

بعد از مصاحبه در انتهای شهریور نتیجه اعلام و دانشجویان میتوانند از مهرماه وارد دانشگاه وزارت اطلاعات شوند. تحصیل در این دانشگاه در مقطع کارشناسی بمدت ۴ سال است و مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری میباشد.

در واقع امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های دیگر با مدرک دانشگاه وزارت اطلاعات وجود دارد.با تحصیل در این دانشگاه و پشت سر گذاشتن آموزش ها و امتحانات و احراز توانایی جسمی و ذهنی دانشجو استخدام در وزارت اطلاعات صورت میگیرد و دانشجو رسما به استخدام وزارت اطلاعات در می آید.

میتوان در دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی تا مقطع دکتری ادامه تحصیل داد که قطعا در رده شغلی و حقوق داوطلب استخدام تاثیر گذار خواهد بود.

زمان ثبت نام

زمان ثبت نام در نیمه مرداد ماه هر سال است که فرآیند انتخاب رشته شروع میشود و بمدت یک هفته ادامه خواهد داشت. بعد از این مرحله مصاحبه علمی و عقیدتی که در ادامه بیشتر در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد و همچنین تحقیقات از داوطلب ممکن است بیش از ۶ ماه زمان ببرد که بر عهده وزارت اطلاعات میباشد.

چه کسانی میتوانند از طریق کنکور وارد دانشگاه وزارت اطلاعات شوند؟

✅ کسانی که دیپلم نظری داشته باشند و در کنکور شرکت کنند.

✅ حداقل معدل ۱۵ شرط ورود به این دانشگاه است.

✅ نباید غیبت سربازی وجود داشته باشد.

✅ حداکثر سن ۲۳ سال برای ورود الزامی است.

در صورت اعلام شرایط جدید یا تغیرات شرایط برای استخدامی های ۱۴۰۳ حتما از طریق همین سایت اطلاع رسانی میکنیم.

مراحل استخدام و گزینش وزارت اطلاعات

مراحل استخدام و گزینش وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات هم مانند دیگر ارگان های کشور دارای مراحلی در استخدام داوطلبان است با این تفاوت که حساسیت ها در استخدام بسیار بیشتر است و ممکن است بیشتر زمان ببرد.در ادامه برای اینکه بیشتر با شرایط و مراحل آشنا بشید تجربیات بعضی از داوطلبان را بیان میکنیم.

نقل از متقاضی

در انتخاب رشته کنکور دانشگاه وزارت اطلاعات را انتخاب کردم و دعوت به مصاحبه شدم .رتبه و معدل خوبی داشتم اما تنها چیزی که در آنجا برایشان ملاک نبود رتبه و معدل من بود. سوالاتی در مورد خودم و خانوادم ازم پرسیده شد همچنین چندتا سوال هم در مورد اعتقادات دینی ازم کردن.

تست هوش از من گرفته شد و بهم گفته شد شما تازه قراره وارد دانشگاه بشی و هر زمانی که شرایط استخدام در وزارت اطلاعات را نداشته باشید اخراج خواهید شد همچنین در ادامه تحقیقات محلی هم صورت میگیرد.

نقل قول از متقاضی

از طریق یک معرف به وزارت اطلاعات معرفی شدم و در جلسه مصاحبه شرکت کردم. بعد از یکی دو ماه باهام تماس گرفته شد تا در جلسه دیگری هم شرکت کنم که مربوط به سوالات عقیدتی بود همچنین تست هوش هم از من گرفته شد.

چند ماهی گذشت و خبری نشد تا اینکه دوباره باهام تماس گرفتن و دوباره سوالاتی از من پرسیده شد که از گفتنش معذورم. روند مصاحبه خیلی طول کشیده بود و چند ماهی بود که درگیر بودم و از دست از همه کارها کشیده بودم تا در نهایت در وزارت اطلاعات استخدام بشم.

از مسول مصاحبه پرسیدم من ۸ ماهه در روند استخدامم گفت تازه اولشه!

سوالات مختلفی میشه ولی تقریبا هیچکس نمیدونه معیار و اولویت اصلی استخدام چیه ولی تا جایی که من فهمیدم هوش متقاضی مهم ترین معیار برای استخدام هست.قطعا استخدام وزارت اطلاعات روند سخت و طولانی داره و شاید یک سال طول بکشه.

نمونه سوالات گزینش وزارت اطلاعات در مورد اطلاعات دینی

👈 اطلاعات در مورد نماز یومیه

👈 اطلاعات در مورد نماز جمعه و خطبه های آن

👈 اطلاعات در مورد اصول و فروع دین

👈 اطلاعات در مورد تاریخ اسلام

👈 اطلاعات در مورد احادیث و روایات

👈 اطلاعات در مورد اعمال دینی

نمونه سوالات گزینش وزارت اطلاعات در مورد قانون اساسی

👈 اطلاعات در مورد تعداد اصل های قانون اساسی

👈 اطلاعات در مورد نحوه تصویب قانون اساسی

👈 اطلاعات در مورد ارکان جمهوری اسلامی

👈 اطلاعات در مورد نهاد های تصمیم گیرنده نظام

👈 اطلاعات در مورد جلسات مجلس و نحوه تصویب مصوبه ها

👈 اطلاعات در مورد دولت و سازمان های زیر مجموعه

نمونه سوالات گزینش وزارت اطلاعات در مورد شم (ترکیبی از هوش و شم اطلاعاتی)

👈 اطلاعات در مورد جنگ اطلاعاتی

👈 اطلاعات در مورد پدافند عامل و غیر عامل

👈 اطلاعات در مورد جنگ نرم

👈 اطلاعات در مورد سطوح جنگ اطلاعاتی

👈 اطلاعات در مورد فناوری های پیشرفته

توجه ❗❗

عزیزانی که خارج از روش کنکور سراسری قصد ورود به وزارت اطلاعات را دارند باید در نظر داشته باشند زمان بندی مشخصی برای استخدام وجود ندارد و حتی ممکن است بعد از ماه ها مصاحبه و تحقیقات استخدام رد شود.

لیست رشته های استخدام وزارت اطلاعات

عزیزانی که از طریق کنکور وارد پروسه استخدامی وزارت اطلاعات و دانشگاه امنیت ملی میشوند درست است که وارد مقطع کارشناسی خواهند شد و مدرک آن ها کاملا مورد تایید وزارت علوم و قابلیت ورود به رشته های دیگر در مقاطع بالاتر را دارد.

اما بصورت کاملا تخصصی در زمینه شغلی داوطلب است.دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی در ۳ مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری جذب دانشجو میکند.در ادامه لیست رشته های این دانشگاه را بیان میکنیم.

کارشناسی پیوسته

حفاظت اطلاعاتامنیت بین الملل
امنیت اطلاعاتامنیت نرم
امنیت اقتصادی مهندسی آی تی
علوم و فنون امنیتضد تروریسم

کارشناسی ارشد

مهندسی مخابراتمدیریت اطلاعات
جرم شناسیامنیت اقتصادی
مهندسی آی تیامنیت بین الملل
پژوهشگری امنیتمطالعات امنیتی
بیو تروریسمامنیت اطلاعات

دکتری

مدیریت اطلاعات

توجه ❗❗

در اینجا در مورد رشته های موجود در دانشگاه امنیت ملی و پرورش داوطلبان از سن ۱۸ سالگی در وزارت اطلاعات صحبت شد اما اشخاصی که دارای مدرک تحصیلی دیگری هستند و قصد ورود به وزارت اطلاعات را دارند میتوانند از طریق معرف اقدام کنند و در صورت عدم تطابق رشته تحصیلی به رشته های گفته شده حداقل باید تخصصی مشخص داشته باشند.

حداقل مدرک مورد نیاز برای استخدام وزارت اطلاعات

وقتی از مدرک تحصیلی برای استخدام صحبت میشود باید دید هدف از استخدام در چه شاخه شغلی ای است.شخصی برای انجام امور اداری قصد استخدامی دارد شخصی دیگر با هدف حضور در فعالیت های عملیاتی میخواهد استخدام شود و شخص دیگر هم تنها هدفش آبدارچی بودن است!

در هر صورت برای استخدام میتوان با مدرک دیپلم درخواست داد و طبیعی است هر چقدر مدرک تحصیلی بالاتر و دانش و تخصص متقاضی خاص تر و اجرای تر باشد شانس بالاتری برای استخدام و همچنین قرار گیری در شاخه های شغلی بالاتر وجود دارد.

در پایان

وزارت اطلاهات جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از نهاد امنیتی حافظ جان و مال مردم با بهره گیری از شجاع دلان و جان برکفان این آب و خاک شبانه روزی و بی وقفه در حال فعالیت است.اگر علاقه دارید در صف این عزیزان باشید حتما وارد این وزارت خانه و شغل های مرتبط با آن شوید.

سرباز مشاور آماده است تا در صورتی که سوالی در این مورد دارید بصورت مشاوره تلفنی پاسخگو شما باشد.

بنر مشاوره سربازی تماس

35 پاسخ

  1. گفتم ک اینا ک چاپلوسی میکن ک عاشق و راه ایشون هستم بندازین بیرون ک دوروغ میگن اینا فکر کردن با بچه طرف هستتن و میگن بفرما استخدام شدی برو حاجی جون *

  2. من استخدام کنید پشیمون نمیشید بخدا راست واسه خدمت بیت رهبری میفرستنم بخدا از من خسته نمیشید

  3. سلام وقت بخیر.من پنج ماه پیش رفتم گزینش…
    بعده پنج ماه هنوز خبری نیست.
    البته من برای نیرو قراردادی وزارت اطلاعات بخش نگهبانی معرفی شدم…
    کسی خبری داره از نیرو قراردادی نگهبان؟و طریقه جذبش؟؟
    چنتا گزینش باید بشی؟یا فقط یدونس؟

  4. سلام من۳۱سالمه
    میتونم حس میکنم میتونم یه جاهایی کمکی باشم اگر اذم بخوان
    واقعا شرایط تحصیلیم کمه
    تو بسیجم نبودم اصلا
    اشتباه وتجربه زیاد داشتم
    دوستدارم خدمت کنم نمیدونم چطوری وباید درخواست بدم
    خدا بخواد شاید منم بدرد خردم

  5. من خودم مدتی تو این کار در بسیج فعالیت داشتم خوب راه رسم کار رو بلدم … پس بهتره دروغ رو سر لوحه کار قرار ندیم این ظلمی بود که در حقم شد . با تشکر فدای راه امام خامنه ای هستم انشاالله شهادت ✌️ رفت واسه آخرت انشاالله اونجا پیش مولا علی ایستادم و حساب میکشم انشاالله

  6. خیلی افسرده شدم به خدا بعد از معرفی من توسط معرف هیچ جا هم بیان نکردم ولی متاسفانه گفتن رد شدی و بعدش اسرار کردم به معرف گفتن شرایط سنیت بود اون موقع نمیدونم چرا این ظلم در حقم شد چرا؟؟اگه ظلمی هم در حقم شده می‌سپارم به خدا ذخیره آخرتم باشه …اگر راهی هم شما سراغ دارید بهم بگید در غیر این صورت می‌سپارم به خدا

  7. سلام ببخشید من ۳۸ سال سن دارم ۴ یا ۵ سال پیش بود از طرف معرف بنده رو معرفی کردن تو اون مدت به دلایل علاقه زیادم به سازمان دچار افسردگی شدید شدم و یه سری نامه های که از روی افسردگی شدید بود که همشون واقعا به دلایل افسردگی بود به ستاد فرستادم وبعدش بهم زنگ زدن و بهم یه کیف و دفترچه دادن و بهم گفتن برو صلوات بفرست بعد از بیماریم به معرف گفتم گفت رد شدی !! واقعا این ظلمی سختی بود در حقم حتی حاظر نشدن بهم فرصت بدن …آیا دیگه راهی هست ؟؟ من تو اون مدت افسردگی شدید داشتم …. یعنی واقعا رد شدم ؟؟ یعنی هیچ راهی برام نمونده ؟؟ اگه راهی هست راهنمایم کنید ممنون میشم .

    1. سلام اولا شرایط سنی ندارید دوما مامور اطلاعاتی باید در سلامت کامل جسم و روان باشه!

  8. سلام دوستان من تقریبا ۵میشه از اولین گزینش واجا اومدم.الان تقریبا یک ماه قبل به دوستام زنگ زدن اونا دوباره طی مراحل گزینش رو رفتن ولی هنوز از من خبری نیست اخه؟حتی به کسایی هم که افتادن زنگ زدن گفتن نمره امتیاز رو کسب نکردیدو از بقیه مراحل گزینش حذفید.الان سوالم اینجاست به من هنوز هیچ تماسی گرفته نشده یعنی خدایی نکرده رد شدم من؟یا چی؟کسی اگه خوب جریان رو میدونه توضیح بده تورخدا ممنون؟؟؟

  9. با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم برای ورود به وزارت اطلاعات حتما باید زبان انگلیسی را بلدی باشی

    1. سلام من حاظرم با جون و دل با اطلاعات کار کنم البته جز از مامور اطلاعات باشم ن مخبر من مدرک راهنمایی بودم جون از ابتدایی گرفتار کار در کشور عربی بودم از نظر هوش ولی خیلی خوبم اگه دوست دارید بسم اله واسه هر موردی ک بگی اوکی هستم دشمن جاسوس دشمن ادم بیخود هستم ک بخاد ضربه ب کشورم بزنه یا علی تماس بگیرید منو استخدام کنید الباقی با خودم ۰۹۱۷۴۰۴۰۶۹۵

  10. سلام ببخشید سوالی داشتم میخواستم بدانم توی هر سایتی شرایط سنی رو یک چیزی گفته یکه سایت میگه ۲۳ سال یک سایت میگه ۱۸ آخر کدامش هست ممنون میشوم جواب بدین

  11. با سلام درود میخواستم بدانم برای ورود به وزارت و اطلاعات حتما باید یک زبان خارجی را بلد باشیم
    و اینکه سربازان گمنام امام زمان عج از همین وزارت و اطلاعات است

    1. سلام نباید بلد باشید ولی باید اینقدری باهوش باشید که یاد بگیرید
      تست هوش بسیار مهمه

  12. سلام من ۲۲ سالمه دانشگاه شریف مهندسی آی تی میخونم علاقه دارم در وزارت اطلاعات استخدام بشم شرایط استخدام به چه شکل هست و میخواستم بدونم شرایط پذیرش بانوان با آقایون فرق میکنه.؟

  13. سلام من ۱۷ سالمه و همه شرایط رو دارم جز بلد بودن زبان خارجه میخواستم بدونم جزو اهمیت دار بودن هاست اگه هست میرم یاد میگیرم تا به وطنم و آقا خدمت کنم لطفا بگید

  14. سلام من ۱۵ سالمه هکری بلدم میخوام وارد اطلاعات بشم چه راهی هست؟

    داخل ddosخیلی عالیم

    اما داخل هک با برنامه هایی مثل kali یکم کند عمل میکنم

      1. سلام بنده اون موقع توسط معرف ۳۴ یا ۳۵ سالم بود معرفی شدم و این عدالت نیست که عزیز شما یه سرچ بزنید تو سایت های مشاوره دقت کنید سنین ۳۷ سال هم پذیرش کردن دیپلم در حال مصاحبه و گزینش هستند… اخوی علتش اینه من نه صاحب داشتم نه آقا زاده بودم و چ ن علاقه داشتم به این حرفه و استعداد داشتم در این حرفه افسردگی گرفتم و گسی بنده رو ندید در تمام عمرم اشکالی نداره من سپردم به خدا چون در حقم ظلم شده میدونم والله من نمیبخشم ولی من پشت آقا امام خامنه ای رو خالی نمیکنم . خیلیا را تا ۴۰ سالگی پذیرش کردید به ما دهه ۶۰ که میرسه شرایط سنی خدای هم هست یا علی .

  15. چشم من و امر ولی
    ای حسرت جان و تنم تنها دلیل بودنم
    آه ای شهادت العجل
    چشم منو امر ولی جان منو سید علی

    ای مقتدایم چشمان تو
    مومن شدم بر ایمان تو
    در دست مهدی دستان تو

    جانم فدای سید علی

  16. سلام عرض ادب بنده ۲۵سالم هستش فرزند جانباز ۴۵ درصد و ایثاگر هستم .علاقه شدید به وزارت دارم دوست دارم برای کشور م همه کاری بکنم حتی جونمم میدم .به امید خدا

    1. با سلام در سن ۲۲سالگی معرفی شدم که بعد از سه ما دعوت شدم مصاحبه وبعد از گذشت یک سال تماس گرفتن برای مصاحبه دوم وبعد گفتن رد شدی یکسال گذشت دوباره تماس گرفتن برای مصاحبه وگفتن این سری قبولی دوباره مصاحبه رفتم وبعد از از دوماه دوباره گفتن ردی گذشت بعد از یک سال دوباره تماس گرفتن برای مصاحبه وخلری نشد تا ۱۸ماه خبری نشد که بی خیال شدم ومشخص بود دارن با سرنوشتم دارن بازی میکنن وبه معرف هم گفتم دیگه نخواهم آمد که سه روز بعد تماس گرفتن بیا وگرفتم چون می‌دونستن نمیام دیگه وبعداز دوسال دوباره تماس گرفتن بیا برای مصاحبه ورفتم وبعد از ۶ماه دوباره گفتن رد شدی چون سن شما بالا رفته ۳۳سال بازی خوب دادن ما رو وما هم واگذار کردیم به خدا تنها جایی است عمر وسرنوشت مردم برای اینها مهم نیست

  17. سلام خسته نباشید من حدوداً پنج ماهه به بخش گزینش معرفی شدم ولی تو این پنج ماه هیچ گونه تماسی از سازمان نگرفتن گفتم دلیلش چیه؟

    1. سلام همانطور که توضیح داده شده هیچ زمان بندی مشخصی وجود نداره و ممکنه تا یک سال روال استخدام زمان بر باشد

      1. سلام خسته نباشید
        من رشته ام مکانیک خودرو هست
        می خواستم ببینم بااین رشته میشه وارد بخش سیاسی وامنیتی شد
        یاباید رشته ام راتغییر داد

          1. سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه سال بعد باید کنکور بدم میخواستم بپرسم با رتبه کارشناسی مبلغ حقوق چقدره؟

      2. باسلام و خسته نباشید علاقه زیادی خدمت به کشورم دارم ولی حیف تا اول راهنمایی خوندم کاش منم میتونستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سرباز مشاور

برای تماس با مشاور کلیک کنید