شرایط خدمت سربازی حافظان کل قرآن

شرایط خدمت سربازی حافظان کل قرآن

👈 زمان سربازی که میرسد بطرز عجیبی استرس و ممانعت نرفتن به سربازی در روح و روان تمام آقایون شکل میگیرد،جالب اینجاست فرقی ندارد که مشمول تحصیل کرده باشد یا نباشد و یا اینکه در سنی قرار دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد شرایط معافیت سربازی حافظان کل قرآن صحبت کنیم.

قطعا این امر از ناخودآگاه آقایون می آید چون هرجا نشستن از سختی های سربازی برایشان گفته شده در حالی که واقعا به این شدت که میگویند نیست.

وظیفه اصلی سرباز چیست؟

درست حدس زدید،جنگیدن!

اما آیا ما در حال جنگ هستیم که اینقدر سربازی ترسناک و سخت بنظر میرسد؟

بگذریم…

در هر صورت مشمولین و جوانان عزیز ما اول بفکر معافیت های سربازی می افتند و وقتی از این موضوع نا امید میشوند به دنبال راهی برای کسری خدمت میگردند.

البته هم در رابطه با معافیت و هم در رابطه با کسری خدمت روش های متعددی وجود دارد که در این سایت تقریبا به تمام روش ها بطور خیلی مفصل پرداخته شده تا کمکی باشد برای شما عزیزان در امر گرفتن معافیت یا کسری خدمت.

مطلب پیشنهادی به شما : معافیت تحصیلی

معافیت یا کسری خدمت حافظان قرآن نیز جز مواردی است که البته تعداد معدودی از افراد که عمدتا طلبه هستند در پی آن میگردند.

این دوستان ممکن است قبل از اعزام به خدمت به فکر این موضوع باشند و یا اینکه در حین خدمت بخواهند اقدامی برای معافیت انجام دهند.

در هر صورت باید چند خبر خوب و بد را خدمتتان بگویم…

خب اول بریم سراغ خبر های بد در مورد معافیت حافظان کل قرآن

خب اول بریم سراغ خبر های بد در مورد معافیت حافظان کل قرآن

👈 در گذشته ای نه چندان دور دادن معافیت های پزشکی،کفالت و ایثارگری و در مواردی دیگر همچون معافیت های نخبگی و حافظین کل قرآن راحت تر از وضعیت فعلی داده میشد اما هرچقدر جلو تر رفتیم و از تعداد سربازها کم شد میزان و نحوه و شرایط اخذ معافیت نیز تغیر کرد.

معافیت حافظین کل قران نیز از جمله معافیت هایی بود که با گذشت زمان از چرخه معافیت خارج شد و خبر بدتر اینکه حتی کسری هم ندارد در واقع در یک جمله میتوان گفت فرقی بین فرد معمولی و حافظ قران از نظر کسری و معافیت وجود ندارد و قوانین برای هر دو یکسان است!

فکر میکنم خبرها بد بود و قلبتان را به درد آورد حالا بریم

چند تا خیر خوب در مورد سربازی حافظان کل قرآن

👈 هم بدیم تا یکم آرامش پیدا کنید.همانطور که میدانید خدمت سربازی در یکی از ارگان های نظامی ارتش،سپاه،نیرو انتظامی یا وزارت دفاع انجام میشود و هرکدام از این نیروها خود متشکل از یگان های مختلف هستند که اصطلاحا میگویند جای سخت یا راحتی برای خدمت کردن میباشد.

سختی و راحتی از نظر منطقه عملیاتی درگیر یا بد آب و هوا یا وظایف محول شده به سرباز تعین میشود اما افرادی که حافظ قرآن هستند میتوانند .

مطلب پیشنهادی به شما : قوانین معافیت سربازی

با ارائه مدرک معتبر در قست عقیدتی و سیاسی پادگان ها و مراکز و نظامی خدمت کنند شاید به جرات بتوان گفت مناسب ترین شرایط خدمتی قسمت عقیدتی و سیاسی میباشد.

یکی دیگر از حسن های حافظ قرآن بودن این است که اگر شما دارای غیبت سربازی هستید با توجه به اینکه بخشش غیبت ها به فرماندهان یگان محول شده است امکان این بخشش و پاک شدن اضافه خدمت را برای شما بالا میبرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سرباز مشاور

نیاز به مشورت داری کلیک کن !