مشاوره معافیت پزشکی تلفنی

مشاوره معافیت پزشکی تلفنی

افراد زیادی وجود دارند که دچار بیماری هستند و ممکن است در حین تحصیل یا دوران فارغ التحصیلی و حتی در حین خدمت سربازی باشند اما از این موضوع که میشود با بیماری ای که دارند معاف شد بی اطلاع هستند .دقیقا همینجا مشاوره معافیت پزشکی تلفنی میتواند کمک بزرگی باشد.

علاوه بر مشمولان، خانواده ها هم بسیار پیگیر موضوع معافیت هستند و این جریان در حالی وجود دارد که تقریبا جایی بطور قطعی و بدون اقدام رسمی نمیتواند تشخیصی جهت معافیت پزشکی دهد یا اینکه لیستی از بیماری هایی که شامل معافیت است را ارائه کند.

همچنین امکان دسترسی به سازمان نظام وظیفه عمومی و مراکز معتمد نیروی انتظامی برای همه محیا نیست. پس بار دیگر میتوان متوجه اهمیت موضوع مشاوره تلفنی یا آنلاین معافیت پزشکی شد و خیلی ساده از منزل یا هر جای دیگری تنها با یک گوشی به مشاور متخصص و با تجربه در این زمینه متصل شد.

مشاوره معافیت پزشکی تلفنی به چه صورت است؟

ما در سرباز مشاور بعنوان اولین و تخصصی ترین مرکز مشاوره سربازی در ایران با تبعیت از سازمان وظیفه عمومی و قوانین وضع شده در ستاد کل نیروهای مسلح ، سعی داریم تا در خصوص انواع معافیت های پزشکی که در ۱۷ بخش و بیش از ۲۵۰ بند تقسیم بندی شده اند اطلاع رسانی کنیم.

مطالعه و درک بند های قانونی و حتی پیدا کردن لیست بیماری هایی که باعث معافیت میشود برای تمام افراد مقدور نیست. همچنین لازم است تا قبل از اقدام قانونی از تجربیات افرادی که در زمینه فعالیت دارند یا قبل از شما معافیت گرفته اند استفاده شود.

در مشاوره تلفنی سرباز مشاور این خدمات ارائه میشود:

  • صحبت با مشاور متخصص در زمینه معافیت پزشکی
  • معرفی مراکز درمانی مورد اعتماد نظام وظیفه به مشمول
  • بررسی تمامی بیماری های اعلام شده بر اساس قانون
  • مشخص کردن بخش و بند بیماری در آیین نامه
  • تحلیل آیین نامه معافیت پزشکی متناسب با شرایط مشمول
  • امکان ارسال مدارک پزشکی از طریق پیام رسان ها به مشاور
  • معرفی راهکارهای قانونی جهت دریافت معافیت پزشکی
  • تشخیص نهایی جهت اقدام یا عدم اقدام برای معافیت
  • بیان مراحل و مدارک مورد نیاز جهت اقدام
  • توضیح نحوه ثبت اعتراض
  • توضیحات در خصوص شورای عالی پزشکی
  • توضیح در خصوص اقدام برای معافیت در حین خدمت سربازی

مشمولان خارج از کشور توجه کنند!

با توجه به اینکه تعداد مخاطبان گروه سرباز مشاور بسیار بالا است و قسمتی از این افراد خارج از کشور ساکن هستند، این شرایط را فراهم کرده ایم تا تمامی مشمولان خارج از کشور که نیاز به مشاوره دارند و در وضعیت حساس تری نسبت به سایرین جهت اقدام برای معافیت قرار گرفته اند ، بدون اینکه لازم باشد وارد ایران شودند به سادگی و از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی مشاوره تلفنی و حتی تصویری بگیرند.

زمان مشاوره تلفنی چقدر است؟

سرباز مشاور با توجه به داشتن مخاطبان زیاد از سراسر کشور تلاش کرده است تا با کاهش میزان هزینه مشاوره معافیت پزشکی تلفنی و افزایش زمان مشاوره ، فرصت دریافت مشاوره و راهنمایی را در اختیار افراد بیشتری از جمله کسانی که دچار مشکلات مالی هستند قرار دهد.

ما در سرباز مشاور زمان هر جلسه مشاوره را ۲۰ دقیقه قرار دادیم که میتوانید با مقایسه ای ساده نسبت به مراکز دیگر متوجه این موضوع شوید زمان مشاوره ۲ برابر و هزینه پرداختی نصف است!

با این حساب هر کسی با هر وضعیت مالی از هر جای ایران میتواند به سادگی از مشاوره معافیت پزشکی تلفنی استفاده کند تا علاوه بر دریافت آخرین راهکارهای قانونی به دریافت معافیت دائم نزدیک تر شود.

آخرین لیست بیماری های معافیت پزشکی

👈 بخش اول : بیماری های عمومی

👈 بخش دوم :معافیت پزشکی بیماری های غدد مترشحه داخلی

👈 بخش سوم: معافیت پزشکی بیماری های پوست و بافت های زیر پوست

👈 بخش چهارم: معافیت بیماری های داخلی مغز و اعصاب(نورولوژی)

👈 بخش پنجم : معافیت پزشکی بیماری های اعصاب و روان

👈 بخش ششم : بیماری های جراحی مغز و اعصاب

👈 بخش هفتم : بیماری های ریه و قفسه صدری

👈 بخش هشتم : بیماری های استخوان (اسکلت)

👈 بخش نهم : بیماری های دستگاه گوارش و جراحی عمومی

👈 بخش دهم : بیماری های خون و انکولوژی(بدخیمی ها)

👈 بخش یازدهم : بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی

👈 بخش دوازدهم : بیماری های فک و دهان و دندان

👈 بخش سیزدهم : بیماری های چشم و عوارض بینایی

👈 بخش چهاردهم : بیماری های گوش و حلق و بینی

👈 بخش پانزدهم : بیماری های قلب و عروق

👈 بخش شانزدهم : بیماری های روماتولوژی و بافت همبند

👈 بخش هفدهم: بیماری های عفونی

لیست ارائه شده بر اساس آخرین لیست سازمان وظیفه عمومی است که دارای ۱۷ بخش میباشد و هر بخش بطور میانگین حدود ۲۰ بند دارد که این بند ها به تقسیم بندی انواع بیماری با جزئیات تمام پرداخته است.

همچنین در بعضی از بیماری ها مدرک تحصیلی تاثیر گذار است و حتی نمیتوان در حین تحصیل برای معافیت اقدام کرد که ما با جزئیات تمام توضیحات مفصلی در مقاله مربوط به هر بیماری داده ایم و پیشنهاد مکنیم حتما مطالعه بفرمایید.

توجه !

به محض هر گونه تغییر در لیست بیماری های معافیت پزشکی حتما از طریق همین سایت و شبکه های اجتماعی سرباز مشاور اطلاع رسانی خواهد شد.

امیدواریم…

توانسته باشیم هر چند کم اما تاثیر گذار شما را در مسیر نسبتا سخت دریافت معافیت پزشکی یاری کرده باشیم.سرباز مشاور بعنوان تخصصی ترین مرکز مشاوره سربازی در ایران آماده است تا مشاوره معافیت پزشکی تلفنی با بالاترین کیفیت و بر اساس آخرین قوانین اعلامی سازمان وظیفه عمومی ارائه دهد.

برای دریافت مشوره میتوانید همین الان با ما تماس بگیرید یا وقت مشاوره خود را رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات سرباز مشاور

نیاز به مشورت داری کلیک کن !